Product

Royal Coffee

Bukan kopi biasa, Royal Coffee banyak manfaatnya lebih-lebih lagi ia mengandungi serbuk sacha Inchi yang merupakan sumber asid lemak yang kuat. Ia sangat tinggi dalam asid alfa- linolenik (ALA), sejenis asid lemak omega-3 yang terdapat dalam tumbuhan dan asid linoleik, sejenis lemak omega-asid. Minyak sacha Inchi boleh mnegurangkan jumlah kolesterol dan meningkatkan kolesterol HDL yang baik. Ia juga membantu menurunkan tekanan darah dan mengurangkan risiko penyakit jantung dan strok. 

100% semulajadi dan menggunakan monk fruit sebagi pemanis. Diformulasi dengan ramuan sacha inchi oil, ganoderma, halia hitam, kunyit putih dan susu kambing semestinya minuman terbaik untuk anda.

Super 7

SUPER7 kaya dengan AFA, vitamin C & E, Gluthathione,dan banyak lagi khasiat yang bermanfaat untuk kesihatan anda.

Dengan gabungan pelbagai bahan-bahan berkualiti dan berkhasiat ini, banyak kelebihan yang anda akan perolehi  seperti

  • Merawat dan membaik pulih pelbagai saraf di seluruh badan
  • Merawat masalah  berkaitan darah dalam badan
  • Mencegah kanser kulit dan hati serta membersihkan sistem usus. 
  • Membantu sistem imunisasi dengan merangsang pengeluaran stem sel dari dalam tulang sum-sum secara semula jadi.
  • Menguatkan saluran jantung dan paru-paru, 
  • Menyahtoksik dan mengurangkan kolesterol.

Bukan itu sahaja, Vitamin C yang terkandung dalam SUPER7 juga bagus untuk menyegarkan dan menyerikan wajah.

Royal Bird's Nest

Minuman sarang burung yang terkenal dengan kepelbagaian khasiat yang boleh diamalkan semua tanpa mengira umur dan jantina. Terutama sekali untuk yang nak kekal sihat dan cantik sepanjang masa. Turut mengandungi Ginseng atau raja segala herba dan Kurma yang dapat melambatkan proses penuaan, meningkatkan stamina dan ketahanan serta menghindari masalah jantung

.

ThymoQ

Dapatkan ThymoQ yang terbukti dapat meningkatkan daya tahan badan, daya kecerdasan otak dan kualiti susu badan ibu. 

Bukan itu sahaja, ia juga diperkaya dengan antioksidan yang tinggi, ciri anti-penuaan dan anti-bakteria.

Minyak habbatus sauda yang tinggi dengan dengan bahan aktif Thymoquinone dan omega-3,6,9 juga dapat mengelakkan anda dari jangkitan penyakit seperti Covid-19, meningkatkan sel pembunuh penyakit dan sesuai digunakan oleh pengidap AIDS, kanser dan banyak lagi

Sweet 7

 Pemanis alternatif yang baik sebagai pengganti gula putih. Bukan itu sahaja, anda juga tak perlu ragu dengan bahan yang digunakan kerana Sweet7 merupakan ekstrak gula kurma yang rendah dengan sukrosa dan 7 kali ganda lebih manis berbanding gula putih.

Spice X

Kapsul tahan sakit Spice X adalah revolusi untuk merawat kesakitan yang dibuat dengan enggunakan jalinan intipati bahan-bahan penyembuhan yang hebat dari alam semula jadi melalui proses nanoteknologi canggih yang bertujuan untuk memberikan kelegaan dengan pantas, mujarab dan berkekalan daripada kesakitan.

Formulasi ini telah dreka dengan teliti dengan menggabungkan bahan aktif semula jadi yang terdapat dalam tumbuh-tumbuhan dan rempah ratus.